Vi har fået en ny Privat mobil- og netbank
Forbedringer og nye funktioner
- Let adgang til de mest benyttede funktioner
- Du kan få oplyst din PIN-kode, hvis du har glemt den
- Oversigt over dine eventuelle konti i andre pengeinstitutter
- Endnu større sikkerhed
- Virksomhedernes logoer bliver vist ved transaktioner
- Mere stabil drift
Erhverv
I første omgang er det net- og mobilbanken til private,
senere kommer også en ny version til erhverv.
Får du brug for hjælp?
Selvom mange funktioner er meget intuitive og ligner dem, du allerede kender, opfordrer vi dig til at prøve både den nye net- og mobilbank allerede nu.
Vi er klar over, at alt nyt kræver tilvænning, så vi håber på din tålmodighed, når du prøver det af de første gange.
Får du imidlertid brug for hjælp, sidder vi klar på telefon:
59 65 26 26 (Asnæs)
59 51 26 26 (Kalundborg)
Her kan du få hjælp på hverdage mellem klokken 9.00 og 16.00.
Vi håber, at du bliver glad for din nye mobil- og netbank.
Vi har arbejdet på den længe og har haft kunder til at komme med input undervejs for at sikre dig den bedst mulige brugeroplevelse.
MitID?
Hvis du ikke allerede bruger MitID, vil du på et tidspunkt få besked i netbank om, at du skal aktivere dit MitID.
Læs om MitID her.