Mister du dit betalingskort, eller har du mistanke om, at dit kort bliver misbrugt, skal du straks spærre dit kort.

Sådan spærrer du dit betalingskort

Spær dit betalingskort direkte i net- og mobilbank

  1. Mobilbank: Log på mobilbank-app'en på din smartphone.
  2. Tryk på ikonet "Menu" (de tre vandrette streger) i nederste højre hjørne af skærmen.
  3. Tryk på "Mine kort".
  4. Vælg det betalingskort, som du ønsker at spærre.
  5. Tryk på "Spær kort".
  6. Bekræft spærringen ved at trykke på "Ja, spær kort".

 

  1. Netbank: Log på netbank.
  2. Tryk på knappen "Menu" i øverste venstre hjørne.
  3. Vælg "Kortoversigt".
  4. Tryk på knappen "Vælg" under det kort, som du vil spærre pinkoden for.
  5. Vælg "Spær kort".
  6. Bekræft spærringen med dit MitID.

Her kan du ringe og spærre dit kort

Hverdage 8-16

I vores åbningstid skal du kontakte din lokale afdeling eller ringe til vores hovednummer på tlf. 59 65 26 26.

Efter kl. 16 og weekend

Her skal du kontakte Nets kundeservice:

Hævekort, Dankort og Visa/Dankort:
+ 45 44 89 29 29

Mastercard:
+ 45 44 89 27 50

Spærret kort? Ring til os

Hvis dit betalingskort allerede er spærret, skal du kontakte os for at bestille nyt på tlf. 59 65 26 26. Et spærret kort bliver ikke automatisk fornyet.